Pojkarna i mitt hjärta!




Idag har jag med hjälp av pappa dragit ner alla mina hästsaker från vinden.
Har gått och funderat på det ett tag,
men i morse när jag var ute och gick med syster o "lillebroren" bestämde jag mej.
-Jag ger bort hela skiten.
Syster får rubbet, förutom ett täcke som jag inte har hjärta att göra mej av med,
och ett par hoppskydd som jag tänkte Pernilla skulle få. ♥


Nu är ju inte allt sprillans nytt precis, och sakerna har väl i princip inget värde.
Men ändå, det var lite jobbigt att gå igenom alla gamla saker.
Varje sak har tillhört någon av mina älskade pojkar.

Borstar efter Hoss.
Baltus tävlingsschabrak.
Olicom´s täcken.
Och Trix lädergrimma. ♥

Men jag känner ändå, att det är dags att göra sej av med alla dom där grejerna.
Minnen bevarar man faktiskt bäst i hjärtat.
Där blir dom aldrig för gamla.




Och jag kommer aldrig, hästtjej eller inte, glömma nån av mina älskade hästar!



 


Baltus sommaren -09. Hela 18 år och fortfarande världens bästa ponny! :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0