Time flyes...



Igår var det en riktigt bra dag! :)

Jag... hade sovmorgon (standarad nuförtiden iof) och hittade kläder jag helt glömt bort att jag hade!
(dessutom var dom inte värre än att jag kan använda dom)
Var nere på centret och bytte min fuckade hushållsvåg oxå. Kan ju bli något enklare att följa en diet när man har en fungerande våg...! Och den nya funkar ju prima hittills.

På kvällen blev det tisdagsmys hos Josse med ett gäng härliga brudar. Jag insåg snabbt att man missar en hel del när man inte är ute i svängen. Herrejesus vad mycket som hade hänt! ;)



Och idag har dagen gått riktigt riktigt... trögt. Suck.
Har handlat, en hel jävla kundvagn med grönsaker!
Känns som menyn framöver kommer vara baserad på det, i alla fall tills jag kan börja styrketräna igen.



Och jag går och går och går och går. I morgon ska jag fan cykla med en arm.
-Jag behöver omväxling!
Och fy fan vad jag vill träna...!


Jaja, snart kanske.


Boored....!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0