Tisdagen


börjar lida mot sitt slut för min del.

Benträningen gick hyfsat. Eller lite bättre än hyfsat faktiskt.
Körde samma med vikter som jag gjorde för 3 veckor sen, tillochmed lika många reps!
En del tycker att dom blir piggare och klarar pressa sej mer när dom vilat lite, för mej är det precis tvärtom!
Missar jag ett pass en vecka så brukar det vara totalt stopp veckan efter...
Så därför måste jag ju vara nöjd med tanke på att det borde varit totalstopp idag! ;)
Vaderna fick en omgång dom med, och jag har just ju mycket fina märken på axlarna efter stående vadpress.
Bättre o köra med stång i smith egentligen... Men man tager väl vad man haver! :)
Dessutom är det ingen jävel som ser mina axlar, så skitsamma...!



Fick besök lagom tills DH av två fina flickor ocn ett paket med smörpopcorn.
Fy fan vad det luktar illa här nu!
Så ingen fara att dom inte fick ha sina popcorn i fred...!



Var inom Dahl efter träningen, hon var mitt uppe i renoveringen i nya lyan.
Och det kommer bli sååå jävla bra! :)






 









Nehej, slut för idag... Tack för idag! :P












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0