Okt. 20, 2010



Sådärja, då var stängningspasset på jobbet gjort för denna veckan! Gött!
Va inte så illa faktiskt, hade ju som jag skrev tidigare sällskap idag plus att dagen gått jäkligt fort!
Dessutom hade jag nog roligaste lunchen på länge. Mina kollegor (läs Josse o Dahl) är ju helt från vettet vissa dagar. Jag skrattar bara jag tänker på alla deras ideér?! Och när dom kommer in på grabbar jag borde dejta,
ja då kan jag inte hålla sej för skratt alltså. För jag hoppas innerligt att dom skämtar...!




Jaamen dåsa, borde väl hoppa i säng så jag får arslet ur sängen när alarmet drar igång i morgon bitti.



Natta folkens!


Och äntligen, ska det lossna lite nu?! Tror´t bannemej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0