Min Loerdag.


Nu är halva jobbhelgen gjord, känns skönt!
Gick i ochförsej väldigt bra att jobba idag. Hjälpte Dahl lite, och det lär det bli mer av framöver!
Herregud, det är ju på hennes avdelning alla hunkar är! Och nu snackar vi gymhunkar! :)


Annars rullar allt på, har dock inte varit så hungrig nu på ett par dagar?! Tror det mest beror på att jag är väldigt trött. Har inte blivit så mycket sömn den här veckan, jag har haft en del att fundera på...
Och då sker naturligtvis den funderingen nattetid! Haha, så jäkla typiskt mej.

Men, även om jag har varit trött i huvuvet har kroppen varit ganska pigg o alert!
Gjorde sista gympasset för veckan idag, och jag tycker själv att jag gjorde bra i från mej! :)

Körde först mage;
Crunches på bänk 4xca 20
Legraises på bänk 4x12
Twist med hantel (sittande på golvet med benen uppe i luften) 4x20
Crunches i cablecrossen 3x12

Gick sen över på baksida ben/rumpa;
Raka marklyft 4x12
Liggande lårcurl 4x12
Utfall med hantlar 4x20 (steg)
Kickbacks i cablecrossen 4x12

Till sist blev det triceps;
Dips 4x12 (i maskin, i´m too fat!)
Pushdowns rak stång 4x12
Frenchpress z-stång 4x10-12


Hoppas och tror på rejäl träningsvärt i bootyn i morgon! För jag ska lova att jag tog ut mej idag!



Efter att jag kom hem från gymmet har jag mest rännt in o ut från köket.
Eftersom jag jobbar stängning i morgon ska det ju med extra matlådor,
och så är det käckt att ha måndagens färdiga... Vet av erfarnehet hur LITE roligt det är att komma hem från jobb runt halv tio och ställa sej o greja matlådor.

Blev dock avbruten några gånger av ett förfestgäng väggivägg. Balkongen ligger precis bredvid mitt vardagsrums fönster, så det var ett väldigt bankande ett tag. Nu tackochlov har dom åkt! Lugnet har lagt sej igen! ;)

Så då passar jag på att hoppa i säng nu, försöka att ta igen lite sömn! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0