Det går bättre bra i mööööra!



Clara sa precis det moster ville höra förut! Haha, hon är så jäkla klockren!


Jaa, jag hoppas att jag är bättre bra i morgon.
För det här suger big time! :(
Skulle varit på jobb i dag, i måndags o igår. -Ikke.
Hade bestämt att jag skulle till Raggen och träna idag. -Ikke.
Skulle väl ha gymmat överhuvudtaget?! -Ikke.

Men jag tror, vill och hoppas att jag vilat mej i form tills jobbet på fredag.

Har i alla fall varit ute på en lååång powerwalk nu på kvällskvisten.
1timme 40 min blev sluttiden. Och jag lovar att jag gick (o sprang) så fort jag bara kunde för herrejävlar,
det blir ganska kusligt i skogen när mörkret faller på...!
(och jag som brukar säga att jag inte är ett dugg mörkrädd! haha!)

Näej, i morgon tar vi nya friska tag! :)



Det kunde varit värre, jag kunde ju varit dålig i båda axlarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0