Pengar kommer in...


Och försvinner lika snabbt.
Min lön har inte ens hamnat på  kontot än, och jag sörjer redan att jag är fattig.
Fyyy faaaan!
Jag sörjer, gråter, sliter mitt hår, får nervösa sammanbrott... och skrattar åt det hela.
När fan ska jag lära mej?!
Jag ska ju spara! Hur fan ska jag nångång kunna börja plugga?!
(Här hör jag för mej själv pappa säga; -Men måste du ha en bil som kostar dej xxxx kr i månaden?!
Svaret är nej, jag MÅSTE inte. Men den är ju min...! Damn!)

Okej, vi gör som med alla andra vardagsproblem, vi förtränger dom för ett tag.



Jag har i alla fall hämtat ut mitt paket med kosttillskott, och har bara hunnit prova proteinpulvret.
Tog smaken blåbär/vanilj, och jag är helt besatt! Smakade... Hur bra som helst! :)
Bästa hittills



I morgon är det äntligen helg! 2 träningar kvar, sen ska jag ta en fest faktiskt!
Och ska tillochmed stå för förfesten hade jag tänkt! :)
Har faktiskt inte varit ute sen Arvikafestivalen, så nu ser jag fram emot att få komma ut o träffa
lite folk... :D



Träningen då! Ja, jag kommer ju inte sätta den här träningsdagen på nån topplista precis.
Morgonturen gick trögt, tog lång tid innan jag kom igång och fick upp pulsen.
Ben/vad passet gick okej, men kände mej lite loj o slö.
Händer ofta på torsdagar?! Weard...
Jaja, jag kämpade på vad jag kunde sett efter dagsform.
Alltid något...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0