1:e april...



Och jag har börjat ta farväl av Bitter-Alex.
Det låter väl helt osannolikt...
Men faktiskt, jag börjar se möjligheter i allt det som jag förut tyckte var så hopplöst!
Visst; en del saker som hänt/kommit fram den här veckan SUUGER verkligen,
men så länge jag inte kan göra nåt åt det...
-Jadå får jag bara acceptera det och försöka göra det bästa utav det!

Låter jag äckligt positiv nu? Haha!

Har bara blivit lurad 1 gång idag! Syster lyckades!

Annars har det varit fler som försökt...
På jobbet ansträngde "Göttisarna" sej rätt bra faktiskt!
Står med 2 kunder i kassan och börjar slå in deras varor. Då kommer det upp en "varnings text";
"-VARNING! NÄSTA KUND ÄR EN RÅNARE!"
Det lite lustiga var att dom 2 kunderna tillhörde moppeligan och såg högst ofarliga ut!? (Så jag gick INTE på det)
Dom fick i alla fall betala, (blev inte rånad, haha!) och sen var jag ju tvungen att gå ner till tobaken och berätta om det lilla april-skämtet.
Ända tills jag såg deras miner där nere trodde jag att det var min Lustiga Chef som fifflat till det där,
men tomat-fejjorna en trappa ner var rätt avslöjande.
Tack gode gud att jag inte slängde mej på telefon och ringde upp o frågade va faan dom höll på med nere på kontoret idag? DÅ hade vi ju verkligen kunnat snacka om att göra bort sej! ;)


Men nu får jag tänka på refrängen för idag!
I morrn ska jag köra cardio tidigt i ottan och sen efter jobbet såklart! Måste va jäkligt effektiv...
Har ca en timme på mej efter jobbet,
sen blire kalas för bästa Catrin som fyllt 25! :)
(JA, jag ska va nykter. JA, jag ska bara äta matlåda. JA, jag kommer va nöjd med det.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0