Battle Of Scandinavia



Hade en otroligt bra dag igår!
Bara det faktum att jag o Dahl skulle på en roadtrip var ju bäddat för succé!
Jag skrattade så mycket på både dit och hemvägen, så jösses... Ont i magen idag! ;)

Vi hittade i alla fall fram utan problem (!) och var tillochmed där i god tid.
Sprang på Emelie nästan det första vi gjorde, bra start! :)
Hon gick runt och åt mandelmassa, (inte ens jag tyckte det såg gott ut) och va brun som en liten pepparkaka!
Härligt att äntligen få träffa denna Super bruden! :)
Lämnade över påskägget och sen gick vi och letade upp mycket bra platser och väntade på att tävlingarna skulle dra igång!



Visste ju att hon ska tävla igen nästa helg, så jag gömde godiset i botten och ka dom riktigt tunga sakerna uppepå! ;)


Emelies klass var först upp på scen!







Så jävla snygg!



Emelie till höger, BRA rygg! :)




Fria programmet!

Jag är jätteimpad över hennes prestation, så otroligt bra jobbat!
Det ger mej ännu mer motivation att kämpa vidare, hon är ett levande bevis på
att det går! "Fat to Fit". :D

Sen vidare till herrarnas CBB.
Man behöver inte skriva så mycket, bilderna talar för sej själva,
Henrik Lindh ägde!







Och störst går först, så högst upp på pallen blev det! :)


Lite Body Fitness, från 2 klasser;



Vinnaren Mette Ulseth längst till vänster.



Vinnaren Sofia längst till höger.





Sen knäpptes det lite bilder på byggningen oxå, men dom får komma senare, för det tar sån jäffla tid att lägga upp bilder nu!


Dahl var nästan lite vild o galen där i publiken, och medans jag pratade med Coach Eshak minglade hon runt rätt glatt o köpte bars och tog provpåsar på protein.
Hon är rätt tuff Dahl, hänger på och tar sedan dit man kommer..! :)

Om jag var exalterad och förväntansfull när jag kom, åkte jag nog hem med dubbel dos igår!
Att se dom stå där på scenen, så fina och så glada.
-JAG SKA OXÅ!
Väntar nu med spänning in mitt nya upplägg från Johannes. :)

Men idag har jag proteindag och vila på schemat.
I morrn däremot, ingen aning! Återstår att se!


Nu ska jag nog powernappa i alla fall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0