Det är mycke nu...



Kom till jobbet i morse, möttes av en full lastkaj och en uppgiven liten J.
-Det kommer 20 pall till..!

Herregud, det måste norskar till för att köpa och äta över 20 pall godis alltså! Gosh!

Småskrattade lite och gick upp till mej. Och dra mej baklänges vad jag satte det skrattet i halsen.
Fullknökat på lagret? Jooo de!
Och sen rullade det in mera, mera och mera.
Jag som hatar när det inte är ordning, frontat och snyggt har ju fått slita lite idag.
Haha, varor högt och lågt!
Fick priotera om efter ett tag, skita i mitt "vanliga system" och mera tänka;
Tyngst o störst i botten, sen staplar vi bara på allt vi kan!

Tror dock inte att det lagret kommer va fullknökat särskilt länge, för jäklar vad jag sålt idag!
Och då är det roligt, roligt att jobba!
Blir riktigt på tittelittan..! :)

Så i morrn ska jag tamejfan försöka ge Strömstad en match i försäljning!
Wish me luck..! :)
Äh, man måste väl få va lite kaxig och i alla fall försöka?




Gymvila idag, skönt! Sliten i kroppen...  
Precis klarat trycka i mej kvällskaseinet!
Funkade bättre med massa kanel och så en rejäl klunk påskmust att skölja ner det med!
SÅ JÄVLA FREDAGSMYS! ;)


























Kan utan tvivel påstå att jag dricker mer celsuis än vad resten av bygget gör tillsammans...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0