Fredag morgon



Vaknade i morse utav att solen sken in i sovrummet. :)
Orkade inte gå upp riktigt just då (kl 7), var grymt trött och är dessutom ledig idag.
Meeen, när jag inte klarade somna om, hade kollat fejjan och läst lite i nya Body men fortfarande inte klarade slappna av hoppade jag upp i alla fall.
Såna här fina dagar har jag inte samvete till att sova bort!

Drog i mej EAA från Olimp, på med solglasögon och UUUUT!
Underbart! Bra spelllista, varmt soligt o skönt! :)
Tiden liksom bara försvinner när jag går där i min egna lilla värld och rensar huvuvdet.

Och rensa huvudet behövde jag verkligen idag.
Igår när jag kom hem visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Jag verkligen skakade av ilska!
Jag antar att jag precis som alla anda blir sur och irriterad lite då och då,
men asförbannad... det är inte lika ofta!
Trodde jag skulle gå åt på jobbet igår, pallar med varor kom på löpande band, mycket folk, svetten rann och så skulle jag till råga på allt stå där och koka inombords oxå! Fräsch brud som jag är blev jag så svett att jag fick köra en "dusch" i handfatet och byta tröja efter lunch. Eller jag fick köpa en, för jag trodde inte jag skulle bir så varm att det skulle behövas ombyte! ;) (men man kan aldrig få för mycket Better Bodies kläder, så just det var ju baaaara positivt!)
Men tamejfan att jag hann ALLT! Och frontat är det! 
Vill bara poängtera att det inte var varorna eller kunderna som gjorde mej förbannad, inte ett dugg!
Hade så himla mycket trevliga och roliga kunder inne igår. Norge skickade nog det bästa dom hade! :)
Sen var både Söf, Tessan o Linus inne! :) Typ sveriges trevligaste! ;)


Men idag är det en NY DAG.
Som jag ska fylla med träning och umgänge med mina syskonbarn, syster, mamma o pappa.
Påsklunch blire!
Mamma ringde igår;
-Vad ska du äta?
-Äh, jag tar med matlåda.
-Jamen vad är det i den då?
-Isbergsallad o kyckling... Men jag tar med, det blir enklast så.
-Men jag har ju sallad... Och kan fixa kyckling. Hushållsvåg har vi ju oxå.
Gulliga mamma. ♥ 
Det blir så mycket lättare för mej nu när dom förstår och accepterar vad jag håller på med.






BRA GREJER! :)
På Body Power har vi just nu kampanj på denna nyhet, 299:-
Det har ni ett kap! Löp o köp! :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Godaste EAA på marknaden! Favorit är ananas-smaken!

2011-08-25 @ 07:22:07
URL: http://stayfittn.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Håller med...! :) likadant med bcaa'n -bästa smakerna!

2011-08-25 @ 12:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0