Galet...



Satan i gatan vad livat det var på jobbet igår! Folk överallt! Galet..!
Va jäkligt gött mos i huvudet igårkväll när arbetsdagen var över...

Passade ju bra att jag planerat in gymvila då! :)
Blev filmmys på Eda i stället.
Och kom i säng sent, herregud, klockan var över 12! På en lördag! Jisses! ;)
Men jag var såå trött!
Därför blev jag ju superglad när grannen drog igång efterfest inatt. ;)
Men jag gav tillbaka lite i morse, körde jämfota hopp i trappan vid 7 snåret när jag gav mej ut på morgonpromenad.
(Fan vad besviken jag blir om jag inte väckte honom då! Haha!)



Måste nästan säga att jag va lite "gymgrym" idag! Körde framsida ben, vader o mage.
Ben träningen gick så inåt ..! BRA! :)
AHHHH! LYCKA! :)

Tror Rawlab Creatine, Launch och jag är ett bra team! :)






                                                 







Näej, dags att ta kväll.
I morrn tror jag att jag får mitt nya upplägg. Spännande...
Bäst att va utvilad då, nytt upplägg= nya mått o vikter på mat.
(jaaa, det är krångligare än ni tror! I alla fall när man har ett kostschema memorerat i huvuvdet sen förr.)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0