Glad Påsk!



God Morgon påskafton! :)

Hade tänkt sticka iväg på en morgonprommis, är ju kanon väder idag med!
Men så ska jag faktiskt vara lite förnuftig. Ska köra kardio 6ggr i veckan är det sagt, och har redan kört 5.
Och i morrn bitti vill jag sbsolut ut... (standard på söndagar!)
Så med idag hade det blivit 7.
Hade jag säkert inte dött av, men nu ska jag inte va så där överambitiös så jag tröttnar igen.
Så idag ska jag ha HELVILA.
Den här veckan har jag jobbat på bra, skött mej, varit fokuserad men ändå försökt slappna av,
vilket lett till -0,3. :)
Väldigt nöjd och glad med det!

Känns ju lite konstigt att skriva "veckan har gått bra", det är ju ändå 2 dagar kvar.
Men i mitt diet liv blir veckorna Lördag till lördag eftersom det är vägning då.
Äh, blir ju sju dagar det med! ;)


Fick till ett bra pass igår innan påsklunchen.
Va lite stressad, så jag kunde inte fuska o vila så mycket mellan seten som jag brukar... ;)
Blev bröst/biceps/ mage.
Värmde upp med lite flyes (tycker jag får bra kontakt där)
Efter det blev det bänk m. hantlar, skrå bänk, flyes igen, men såklart tyngre än vid uppvärmn.
Avslutade i pec dec:en.
Biceps körde jag bara 2 övningar igår, stångcurl o hammercurl.
Körde i stället 5 set med mer reps!
Och till sist lite mage. Hata magträning, men fan så nödvändigt!
Nöööjd med passet, och alldeles genom svett. Fortfarande värme alá thailändsk gym där nere.


Idag ska nog ALLA ut på kalas. :)
Tror dom får en kanon kväll nere i hallen, 
och jag sätter en peng på att det blir kaos o drama så det räcker o blir över!
(nej Henric, jag sätter ingen 500-hundra lapp! :p)
Hoppas mina vänner får skoj och håller sej undan bråk i alla fall! ;)

Själv ska jag till min bästa lilla P! :)



GLAD PÅSK FOLKENS!






Åh, bara älskar min sidecut på utväxt. Står rätt ut!
Så jävla vackert.
Antingen får jag härda ut, eller raka bort det igen..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0