Gott råd





Idag har jag varit duktig om jag får säga det själv.
Nytt PB i mark! :)
Är fortfarande inte bäst i världen, men klart bättre än förra veckan.

Jag får se det positiva, även om jag inte är nöjd med formen så har jag väldigt bra träningar just nu.
Har kommit tillbaka till känslan av att det är kul på gymmet, jag längtar dit, och tittar inte på klockan när jag är där... Jag tränar tills jag är färdig helt enkelt.

Nu är det bara att hänga i, jag kommer fixa det här. :)


Fick ett jäkligt bra råd på gymmet förut med...
-Dieta på kebab.
...Och ja, seriöst tyckte personen i fråga att det var en bra idé.
"Kebab är nyttigare nu än förr."


Tänkte lägga fram idén till Johannes under veckan.
Tror den dieten skulle funka bra alltså.
-Eller inte..!




Nu är klockan sådär mycket igen,
dags att sova!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0