I´m lovin it..!



Världens  godaste frukost ever..!

100 g Frusna bär, 100g Kesella 1% fett och 25g proteinpulver!

Inte jätte mycket kcal o kolhydrater! (Fast tänk på att även frukt innehåller kolhydrater!) 
Men däremot blir det mycket protein och så det ger bra mättnad.
Jag skulle LÄTT kunna äta det här 3-4 ggr per dag. Inga problem!









Mitt favorit protein! :)

Maximaze;





Jättefint väder idag, så jag kanske ska ge mej ut på en långpromenad sen?
(Annars har jag ju gått till konsum idag, hela 50 m eller ngt sånt? haha)

Men först ska jag ner på centret och fixa lite saker!
Fått några uppgifter av Dahl, och så ska färd-kosten inför i morgon fixas.


Låg och funderade bra många timmar igår på hur stor omväg det blir att åka via Strömstad på vägen ner till Alingsås. Fick gå upp o kolla till slut. (Noll koll på geografi!)
Men är det konstigt att man inte sover så många timmar per natt när såna där viktiga saker rubbar nattsömnen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0