Jag önskar mej




Rätt mycket ytliga saker, precis som dom flesta andra skulle jag tro.

Men mest av allt i HEEEELA världen, så önskar jag att jag får ha fler dagar som denna.


Varit en väldigt bra dag idag! :)

Kul på jobbet, mycket roliga kunder! Och, det är mycket möjligt att Norges hetaste grabb va inom
Body Power idag? Självklart var han ju svensk men boende i Norge då..! ;)

Fyndade på bik bok på lunchen... Kändes ju dock väldigt konstigt att handla "vanliga kläder" så jag fick väga upp det hela med att köpa en ny Better Bodies tröja oxå. :) 

Men, det absolut bästa med dagen idag... -Jag har mått precis hur bra som helst!
Skött maten PRIMA, inte varit hungrig... Huvudet har inte varit överdrivet koko (bara standard koko) och jag börjar längta efter... efter... min diet?
Jag var så jävla less på allt i början av veckan så fy f..! Men nu känner jag mej helt vilsen.
Vad äter man o vad gör man när det inte står nerskrivet o planerat på ett papper?
Sitta o räkna kcal och planera själv ger mej ju bara nippran. Jag sitter o räknar o räknar, vänder o vrider, men det blir inte riktigt bra. Inte om jag ska äta det jag vill i alla fall? Haha!
Det är väl det som är min hat-kärlek till dieten.
Jag tycker det är jobbigt med strikt mat o scheman, men jag verkar inte klara mej utan det heller?

Det är då fasen inte lätt när det är svårt, DET vet jag det!

Fick i alla fall lite jävlar anamma tillbaka idag.
Ibland måste man nog höra saker, för att ta det till sej ordentligt. För mycket energi=för mycket kalorier.
Han är rätt klok, min chef.
 

I morgon är jag ledig och ska fixa lite inför Alingsås trippen på Lördag.
Jag får lägga min "form-panik-ångest" åt sidan, för på lördag är det EMELIE som ska ha ALLT fokus!
Tänk att hon snart är där! Otroligt bra jobbat! :)
Ska bli så himla kul att se henne på scen..!



Marsch i säng, så blir det fort morgon, cardio och;
FRUKOST! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0