Keeps getting better!



Vaknade innan klockan i morse. Det var bra! Kände mej inte utsövd,
men jag slapp ju bli förbannad för att alarmet drog igång! ;)
Ut på tur, solbrillor på! Hääärligt! :)
Kom hem, åt frulle och kollade igenom nya upplägget från Johannes. Sååå bra! :)
Jag kände mej som ett barn på julafton. Dock kom ångest litegranna med, mindre cardio...
Meeeen, skynda långsamt var det. Bättre att ta det så än att få tvärstopp om några veckor.
Blir ännu mindre cardio om det säger stopp ju!

Packade gymbagen och drog till Norge o mötte upp Marion för veckans första pass.
Rygg rygg rygg! :)
Gick som smort tror jag? Svetten rann och jag hade bra kontakt! :)
Och Marion är starrrk..!

Sen hem, in på konsum och köa i 49594594 år eftersom vi invaderats av galna norskar nu till påsk.
Kom till slut i alla fall längst fram i kön, fick betala mina havregryn (yeay!) och hämta ut mitt paket! :)



ORBILOX!
Ja, jag är som vanligt efter. Veeeet.
Men det spelar ingen roll.
Jag är kär nu.
-Bye bye, Fairing...

Lycka.




Och nu funderar jag starkt på att åka ner till Fältgatan och låna en solstol?

Det hade ju inte gjort den här extremt braiga dagen sämre i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: Anne

Johannes? Bruker du ik Heidi som coach lenger?

2011-04-18 @ 22:06:31
Postat av: Anonym

Nej. Sen februari har jag haft Johannes Eshak som coach! :) Kanon nöjd!

2011-04-19 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0