Heeej!




Kanon men uppdatering inimellanåt väl?

Vad har hänt på en vecka då?

Tjae... Jag vaknade tidigt en morgon i början av veckan och upptäckte att det faktiskt kanske är vår nu?
Känns såklart bra, men oxå lite skrämmande på nåt sätt.
Ibland rullar allt på så fort, så jag hinner inte riktigt med att allt som faktiskt händer runt mej.
Eller vad som händer med mej själv för den sakens skull..!

Så den här veckan kommer nog gå till historien.
JAG har inte varit på gymmet..!
Däremot har jag promenixat och faktiskt tagit en joggingrunda!!!
Helt sant, och det är ju tur för er joggare att jag är och förblir gym-kär...
Annars hade ni nog fått sett upp nu alltså! ;)

Tror jag ska hålla mej från gymmet resten av veckan oxå.
Va liiiite sugen på att åka ner efter jobbet, men näej, gymmet står kvar nästa vecka.
(Och säkert alla dom andra veckorna jag har framför mej med!)

Det är inte så jobbigt i kroppen, alla säger att dom blir hyper när dom inte får gymma.
Jag blir bara trött jag?
Däremot känns det förjääävligt i huvuvdet.
VAD GÖR MAN PÅ KVÄLLARNA NÄR MAN INTE GYMMAR?
Är det här ni andra har ett liv? Eller..?
Och fet blir man. Dom som säger att dom inte blir det, kul för er..!


Hör ni förresten att det där äckligt positiva börjar gå över?
Haha, det funkar bara när jag anstränger mej.
Och oftast glömmer jag bort det och faller in i min gamla vana,
negativ o tvärtomlunda.


Gud, såg ett par sååå snygga skor idag med!
"Nån" kille från Game stop hade ett par...sånadär...ett par...
-Foppa tofflor? 
Tillochmed Linkan med sina shox ligger ju i lä där.
Haha!






Jaa, som ni ser, fan vad det händer grejer på en vecka?
:)


Nu ska jag packa matlådor. Herregud, kan inte hoppa både gym o matlådor.
Då skulle väl hela min värld rasa. Huja!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0