Lite allt.



Först och främst, ni som smsat mej idag och faktiskt FÅTT SVAR;
Känn er jävligt viktiga! Jag har IKKE, och jag upprepar IKKE full kontroll över min mobil än.
Så jag har verkligen ansträngt mej och tyckt att ni är värda att få svar..! ;)

Haha, får ta tag i det här i morrn... Har ju knappt några nummer inlagda heller.

Har i alla fall fått igång spotifyn, så morgonpromenaden tog nästan slut för fort idag! :)


Sen måste jag bara få beklaga mej lite. 26 (!) jävla grader nere på Atleten.
I april. Hur jääävla varmt ska det då inte bli till sommaren?!
Snaarlikt typ thailändskt gym!?
Suck...
Men inget ont som inte har nåt gott med sej... Blev ju måttligt irriterad, så då gick träningen bra! :)
Baksida ben/rumpa o triceps bidde det!  
Och nu var det plötsligt bara 2 pass kvar denna veckan...

I morrn blir det nog gymvila i allafall.
Hinner ju stå och svettas där nere hela helgen, för jag är L E D I G !
(och ska varken äta påskgodis,påskmat eller gå ut o supa mej redlös. Yeay! :P)




Och allvarligt! Linus Karlsson! Exakt vart håller du hus?!
I NEED YOU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0