Lite fix



Innan det bär mot Oslo i morgon bitti.
Tyvärr är jag jäkligt sliten o helt väck i huvudet (jaa, mer än vanligt...) så jag bara vimsar till allting.
Gahhh!
Har ett litet dilemma med maten... Antar att vi kan räkna med att inte få parkering "runt hörnet" precis, så det blir väl till att ta med sej allt ur bilen när vi väl är framme.
Innebär alltså att jag får kånka runt på min mat under dagen. Ajja, det är inte första gången!
Tror jag ska skippa att ta med den stinkande brända laxen dock... ;)
Men om jag tar upp lite färdigstekt, fryst kyckling i morrn bitti måste den väl hålla sej fräsch o tina under dagen?!
(Efter handduks-historien sist vi var i Oslo, tänker jag inte ägna x antal timmar åt att hitta en mataffär med 150g färdig kyckling i alla fall! Lärde mej läxan den gången... Haha!)

Om jag skyndar mej med malådorna nu kanske jag snart kan komma i säng och orka upp för ett litet cardio pass innan vägning i morrn?!


Dahl skickade precis "vad ska du ha på dej?!"
Åhh gud. Maten blev ju helt plötsligt en enkel värdslig sak! ;)



Förresten, fy faaaan vad jag varit hungrig idag! :(
Va tvungen inom maxi o köpa sallad o gurka efter jobbet...
Sprang förbi alla förbjudna hyllor (typ alla) men vid te-hyllan stannade jag o hämtade andan, högg tag i ett tiramisu te och sprang vidare till kassan.
Ehh... Men va fan Alex, tiramisu?! För det låt ju gott eller?
Tycker ju det är as-äckligt!
Varför inte bara köpa en pepsi max?
Suck.


Nej, matlådor och kläder var det.
DET är mitt lilla Fredagsmys...! 




Tiramisu... uäck!




Oooh ja.. Nån Jackie som vill ha tag på mej..?
Prova mitt nr o inte syrrans nästa gång!
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0