Lyrisk!



Åhhh idag är jag så glad! :)

Har grym tränigsvärk i röven och baksida ben, triceps och rygg. Och i morrn räknar jag stark med att kunna lägga till axlar i "träningsvärks-listan". :)
Träningsvärk i sej behöver inte vara ett kvitto på bra träning... Men för mej är det oftast så!
OCH så tycker jag om att känna att jag tränat, speciellt nu efter förra veckans slappande!

Blev ju Raggen med Marion idag, och det gjorde verkligen gott för mej!
Raggen är alltid lite "hemma", och Marions sällskap är alltid lika bra och trevligt! :)
Nu hoppas jag att vi kan synka ihop våra träningar framöver, så vi kan pusha varann till MAX!

Var så glad när jag åkte hemåt, så jag åkte inom Sportshopen och köpte lite nytt o fräscht.
Nya gymskor, träningsbyxor och en vårjacka blev det!
Så bara för det mååååste jag nästan ut och inviga nya jackan NUUU!
Rätt fint väder ute oxå.

Jepp. disken, tvätten och dammråttorna får vänta...
Promenad BLIR!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0