Me and my phone.



Blev en jätte bra Karlstad tur! Åkte först till Catrin och hälsade på. :)
Hon hade en överraskning oxå, jag fick komma in o se bebis!
SÅÅÅÅ FIN var han! Och så jätte jätte liten!
Väldigt lik sin mamma, han hade defenitivt hennes näsa! :)
Kände att jag blev väldigt tagen... Så himla fin, liten och skör.
Mäktigt..!




Sen blev det vidare ut till Bergvik, och jag skulle bara titta på och jämföra lite mobiler.
Bra det gick då!
Gick ut från Siba med en Xperia Arc.
Säljaren va ju fanimej en 10:a!
"Alltså, jag får tillochmed kanon bilder på gymmet"
-Bra, tack då tar vi den!
;) På gymmet liksom... då snackar vi!
Gymkillar är ju riktiga killar.



Första dagen på "nytt schema" idag. Nemas problemas.
Träningen va heller inga nemas problemas idag, kände mej... stark?
Bra tryck, älska att träna axlar!

Knappt så jag vågar skriva det...
Men nu känns det som att gnistan kommer tillbaka, jag längar efter mina morgon promenader
och till att få komma i form på riktigt! :)





Längtar tills OSLO GRAND PRIX!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0