Schleteen!



Riktigt nära att jag hoppade över gymmet idag. Blev fast på fältgatan med 2 busiga syskonbarn, och dom små liven hölligång vill jag lova! När den ena sitter (ganska) still, då drar den andre iväg på rackartyg! ;)
Men härliga är dom, och finast i världen! ♥
Så när jag väl kom därifrån hade jag bestämt mej för att åka hem o ta tidig kväll.
Men så var jag så jäkla hungrig, så jag vågade inte annat än att åka till gymmet ändå! Haha!
Har kommit på att sysselsättning är det bästa när hungern sätter in och försöker ställa till det.

Och efter ett bröst/biceps-pass plus 20 minuter på crossen var jag nästintill död, och inte ett dugg hungrig!
Kan ärligt talat säga att kvällsmaten INTE tilltalar mej idag...
Gud, jag är rädd att jag förätit mej på Fairings Sloow protein? Har fått en fix idé om att det fastnar i halsen och jag bryter mej vid blotta tanken på att trycka in en portion... Uäck!
Så idag fick jag göra slag i saken och slänga iväg en order på Orbilox. Måtte det komma fooort! ;)
-Undrar om jag får ner fluffet om jag öser på kanel?
Alltså jag överlever säkert utan kvällsmat, skulle nog kunna leva en hel istid på det här fettlagret...(!)
MEN; jag har lärt mej av mina misstag... Och att dra ner/bort för mycket ställer i mitt fall bara till det dagen efter.
Så dåså fröken G, då var det bara ut i köket o trycka i sej skiten..!
Smaklig måltid till mej själv!
Ööörrrk!




Världens sötaste Clara kör en Dubbel-biceps för moster! Man kan ju inte va annat än stolt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0