Senaste kärleken












Nya vantar på fröken G idag!
Men när jag först fick syn på dom fick jag en smärre chock, jösses vilka mini-handskar!
(Syns inte på bilden men!)
Såg så pytte pytte små ut...! Men attans, dom satt som gjutet!
Och power va det nog i dom, för axel passet idag gick kanoners!
:)
Det gick tillochmed så bra att jag blev lite lycklig..! Såpass lycklig att jag hoppade upp på crossen efter styrkan var klar. Och allt tack vare nya vantar. Ja ru...! ;)


Borde springa och lägga mej NU, för jag ska upp rätt tidigt o köra cardio, äta, låta maten sjunka lite...
-för att sen möta upp Marion på hardcore gymmet runt 11. Eller vad sa vi?! Får dubbelkolla det där i morrn bitti.


Annars?! Jo, jag har världens bästa mamma o pappa! Tusen tack för allt åkande fram o tillbaka idag!
Bara för MIN skull. Ni är toppen! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0