Ett år!




När jag för ett år sen lämnade tryggheten och gick ensam ut i världen för första gången på 4 år,
var det med lite sorg, glädje, ångest och förväntan. :)
Men jag hade redan då bestämt mej för att satsa på mej själv, min dröm och mitt liv.

Jag tänker fortfarande likadant, jag satsar för fullt mot mina mål.
Även om jag under året lärt mej att det tar tid, så otroligt mycket tid!
Men det är en rolig resa, så jag ska under kommande år försöka lära mej slappna av lite mer och njuta lite under tiden! ;) (Dietmat är ändå så fantastiskt!)


Ja herregud, varför drar jag upp det här då?
JOOO!
För att igår hade jag "1års jubileum" som singel! Haha! Fick se det i morse...
Och jag tycker att det är väldigt kul, att jag ett år senare tagit mej så mycket  närmar drömmen!
Jag jobbar och får betalt för att hålla med mitt största intresse,
jag har en skitbra coach och jag ska ju tävla i år!
WEEE...!
Sen att jag på årsdagen befinner mej nere på Battle of Scandinavia var ju oxå lite lustigt... ;)


Näej, nu ska den här ettårs singeln fortsätta med tv-tittandet innan jag packar gymväskan.
En veckas frånvaro från gymmet, skoja att jag längtar dit? jooorå!







Sen måste jag ge mej själv en stort jääävla grattis för att jag inte lever mitt liv med nåt gammalt kvart i 3  ragg som sen bara råkade bli en pojkvän. BRA jobbat Alex...!



Kommentarer
Postat av: Tessan!

haha.. syftar du på mig eller?

2011-04-10 @ 21:39:20
URL: http://sessapudding.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Syftar på dej?! Haha... Neej?!

2011-04-12 @ 09:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0