Jajemän!



Den här veckan kommer ta musten ur mej, det är fasen bara onsdag och det har redan hänt hur mycket som helst! Mycket crazy saker, högt tempo och tvära kast!

Men mycket av det som händer är positivt i slutänden tror jag! :)

I alla fall träningen! Den är BARA positiv.
Kört baksida ben/ rumpa o triceps med Marion idag.
*Raka mark
*Liggande lårcurl
*Gående utfall (lååånga steg)
*Kickback i cable

*"Nån specialare utan namn" ;)
*Frenchpress
*Pushdown m. rep
*Pushdown m. stång
Och hela 1 övning mage a´4 set.
Lite bakläxa där! I morgon får jag ta igen det!


Gjorde shorts-premiär på morgon promenaden idag! Härligt!
:)



Har varit lite duktig idag.
Tycker jag själv då...
Funderat en del på sistone, och igår kväll tittade jag på min väggtext o tänkte;
Nej, kanske dags att praktisera dom där orden i verkliga livet!
Så; det gjorde jag!







Feels great!
:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0