Gött o leva!



Helt ärligt, så här bra som ja mår nu...
Åhh, det är bara så himla gött att leva! :)


På första passet idag blev det bröst/biceps med Marion. :)
Och där ligger jag jääävligt i lä, för fy sjutton vad grym hon är..!
Bröstmuskler, jorå..! 
Det ger mej ordentlig inspiration och motivation inte minst!
Vill oxå ha...! Och ska minsann få till det! :)
Biceps gick okej då, kom fram till att det är roligare när man är två...
(jobbigare oxå, inte sjutton vågar jag fuska eller gunga upp några hantlar då inte!)

Och förut åkte jag ner till Atleten och körde lite extra axlar och ordentligt med mage.
Hoppade dock extra cardion, va rätt mör efteråt ändå!


Mellan passen har jag umgåtts med Dahl! :)
Satt ute, och lite färg fick jag nog?

Sen har jag lyckats dra igång brandlarmet för andra gången den här veckan.
Skulle steka lax, men det låg visst en grytlapp mellan plattan o stekpannan.
Sånt som händer..!


Jobb i morrn och på söndag, på lördag har jag tagit semester!
Då är det dags för Oslo Grand Prix!
Ser väldigt fram emot det, ska bli hur kuuul som helst!


Va förresten i Norge en sväng med, hittade denna!
Finns den här smaken i Sverige?
Väldigt god i alla fall! (men skitdyr!)










I morrn är det fredag (jo, faktiskt!)och väldigt snart lördag...
= Formcheck!

Kommentarer
Postat av: Sunniva

Norsk Fun Light knuser svensk! Jeg handlet noen flasker Fun Light (inkludert bringebær (hallon?) som vi også har i Norge) sist gang jeg var i Sverige, de ble ikke drukket opp. :p



Jeg eeelsker årets smak! Er helt avhengig.

2011-05-01 @ 21:20:15
URL: http://langmo.blogg.no
Postat av: Alexandra

Haha, vete tusan om jag håller med om hallonsmaken där alltså, jag älskar den jag!

Men håller i alla fall med om att jordgubb/rabarbern va kanoners! :):)

2011-05-01 @ 23:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0