Formcheck v34


Hade en rätt rolig formcheck igår faktiskt!
Väcktes utav sms från coach som ville ha uppdatering. Så jag traskade iväg o ställde mej nyvaken på vågen, blev asförbannad o skickade iväg resultatet som jag räknade ut var -0,3kg.

Efter ett par sms kom Johannes fram till att jag;
-Måste va blond?
-OCH att jag räknat heeelt galet, 0,7kg hade jag ju gått ner!
Haha, tur att nån är med eftersom min hjärna är trögstartad på morgonen innan cardio o frukost.
(Jag skyller i alla fall på det!)

Så, alltså 0,7 kg ner blev slutresultatet.

Formen då? Joo, jag tycker det börjar släppa lite på benen i alla fall?
Men man får ju nya områden man hänger upp sej på varje vecka...
Just nu är det Röfven! Satan i gatan vad den måste börja krympa snart..!
(Precis somm allt annat måste börja göra NUUUU!)





Ben, ben, ben... Sköt er nästa vecka tack! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0