Förra träningsveckan



Såg ut såhär!

Måndag;
Morgoncardio: PW 60 min
Gym: Ryggpass
Intervaller på löpbandet 25 min.

Tisdag;
Morgoncardio: PW 60 min
Gym: Baksida ben/rumpa, triceps och mage.
Kvällscardio m Hiro, 45 min.
(Vi går ju varje kväll, men inte med pulsklocka... Vi brukar slappa lite där :P)

Onsdag;
Morgoncardio: PW 60 min
Gym; Axlar
Intervaller på löpbandet 25 min

Torsdag;
Morgoncardio: PW 60 min
Gym; Framsida ben, mage.

Fredag; 
Morgoncardio: Spinningcykel 60 min
Gym: Bröst, biceps, mage
Intervaller på cykel 25 min

Lördag;
Morgoncardio; PW 45 min (Sen va Henrik hungrig o tyckte det räckte, haha!)
Gym: Extra axlar och dödande av triceps m mannen ovan.
Cardio; 25 min på bandet/crossen för att kompensera morgoncarion.

Söndag;
Cardio; 70 min på crossen
Gymvila!


Jepp, så såg min vecka ut! Hade nog bra pass rakt igenom tror jag? :)







Denns vecka har börjat sämre...
Måste hämta upp det känner jag, med start i morgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0