Go bullen!



-Thats my name!

Jösses va min mage står RÄTT ut! Vete sjutton vad som hänt.
Måste varit all sallad och den mega stora dosen med Pepsi max igår!
Kände mej lagomt fräsch i morse när jag vaknade... Bakfylle flaschback skulle vi kunna säga!
usch och fy... Och när den där värsta "fy fan vad mätt jag är" känslan lagt sej...
Ja då blir hungern o godis suget enormt ju!

TACK GUD FÖR ATT JAG INTE HAR ÄTARDAGAR..! (eller mer Tack Coach!)

Och jag tar tillbaka det jag skrev igår om hur gött det va att va mätt. Det är bara gött före.
När man väl är mätt övermätt och mer därtill så är det bara hemskt.
(Kom nu ihåg detta Göransdotter, snällaaa!)


Jajja, en extra lång PW i morrn bitti kanske hjälper...


Gårdagen blev... lugn. Gymvila och soffan! :)
Härligt att för en gångs skull hinna med soffan en sväng emellan träning o sängen.

Idag däremot har jag o Linus kört axlar! Sååå kul att Linkan is back at da gym! :)
Nästan saknat den lilla Skiten! ;)
Haha, kan va för att han är den enda med lika dålig humor som jag?
Tyckte träningen gick bra, hade grymt tryck idag! Älska älska axelpassen! :)


Jaa, och i morrn är det plötsligt bara 15 veckor kvar. GULP!
Det ger mej lite ångest faktisk. Känns som om alla andra ligger så långt före mej.. :/



      

Försöker att skjuta bort dom tankarna och bara fokusera på mej själv och sånt som motiverar mej!
Typ som damen ovanför... Ava Cowan.
Gudinna.


Ny vecka. Nya tag.

Natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0