Gör det så enkelt som möjligt



Jag försöker verkligen med det! Krångla inte till det, tänk inte för mycket... BARA KÖR!

Just därför är jag så tacksam över att jag tydligen börjar med nåt nytt i sömnen.
Ställa om alarmet. Tidigare alltså.
I morse drog det igång runt 4, och eftersom jag inte riktigt fått med mej den där omställningen gick jag upp och började klä på mej... Nånstans på väg till kylen och BCAA´n insåg jag att jag var helt ute och vimsade!
Så jag fick gå o lägga mej o vicka på tårna några timmar tills det var dags att gå upp.
Sen dess har jag varit jättepigg. Och slagit personligt rekord i intag utav koffein tabletter.
Alltid nåt! ;)



Dagen i går var i alla fall bästa, bästa på lääänge.
Allt klaffade! :)
Träningen gick skitbra, och då bara flyter allt!
Känns nästan lite karma varning... När jag gör rätt, kommer det bra saker tillbaka! :)
(Jag vet att jag sagt att jag inte tror på Karma, men fortsätter det såhär kanske jag får ändra mej?!)





Bästa starten på dagen! "Kesella-glass" frulle!


Jag tror att jag bestämt mej för hur min tävlingsbikini ska se ut nu oxå!
Kollade lite bilder idag, och hittade en som var så fin! Tänkte utgå ifrån den och sen se vad det kan bli utav det.
Typ hur mycket jobb det blir med stenar, och sen hur mycket det skulle kosta med sånt tyg!
:)




Regnet öser ner ute.. Tror jag får dra igång plan B och skruva ihop spinningcykeln innan jag går o lägger mej..
Ifall ifall! :)


Formcheck i morrn! Håll tummarna för mej please!



Kommentarer
Postat av: Therese

Min röda är till salu:-)

2011-08-08 @ 17:23:27
URL: http://theresethorin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Den röda?! Hade inte du rosa..?! Nu måste jag gå in o kolla Ahlströmer bilderna! :) Kan vara intresserad av den..! :D

2011-08-08 @ 18:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0