Ingen vanlig måndag...



Måndagar kan va helt okej! Faktiskt...
Hade droppat på vågen (TACK GUD?!) och började dagen med cardio i kanon väder! Härligt! :)
Känns lättare att stå inne i 10 timmar sen, när man i alla fall fått några strålar solsken på morgonen.

Dagens Big NO NO kom ju först vid 17 snåret när jag skulle äta middag!
Sätter in matlådan i micron... Tar ut den och... Ingen kyckling? WTF?!
Åh, jäklar va ledsen jag blev.
Och bara för att jag visste att det var en sak för lite i lådan blev jag ju inte mätt.
Såklart. Men men, lärde mej ju nåt av det med.
-LÄGG FÖR HELVETE KYCKLINGEN I MATLÅDAN G-DOTTER!

Efter att jag surat färdigt över den incidenten va dagen bra igen. ;)
Öppnade ett mail från Swedish Fitness, och jösses vad mkt nytt och fint det kommer nu!
Kolla in Better Bodies och Gasp´s hemsidor! Åhh... nya Better Bodies byxorna SKA jag ha!
Alla färger, alla modeller! SKA HA...!

Körde framsida ben o mage efter jobbet...
Såklart hade jag glömt knäskyddet hemma, så jag tog det lite lugnt och körde inte så tungt.
Plätt-lätt faktiskt. Men körde måååånga set, så det brände rejält efter sista repsen benspark ändå..!
Väldigt kul att träna nu, vi är rätt många som tränar efter 20.00... :)
Så himla mycket lättare när man inte är själv.
Hoppas det håller i sej så några av dom fortsätter köra sent även i höst och vinter!


Allt känns så väldigt okej.
Idag så bara kände jag att; Så här vill jag nog faktiskt leva resten av mitt liv.
Visst sliter jag just nu mest för Lucia Pokalen.
-Men oxå för att det är såhär jag trivs bäst!
Jag har en dröm... Som alltid har funnits och alltid kommer finnas.
En dag ska jag ta mej hela vägen dit.

Step
by
step...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0