Man lär sej ständigt nåt nytt



Om sej själv, om andra, om träningen och om livet i största allmänhet.

Jag har det senaste dygnet lärt mej vad som händer när jag prioriterar andra saker före sömnen!
Vet inte hur många gånger jag hört och/eller själv försökt intala mej att rätt timmars sömn är A och O.
Well, jag har fuskat med sömnen på sistone, BIG TIME!
Så igår kväll började det med en hejdundrande migrän-huvudvärk. Men den har jag överlevt många gånger förr, så jag fixade ändå färdigt det jag tyckte jag skulle igår kväll, diskade och bäddade rent.
Vaknar mitt i natten av att jag ligger i hallen och känner att jag måste spy..!
Vete sjutton när jag hamnade där eller vad som skett?!
Tog mej i alla fall till sängen efter det, och sov resten av natten där. När jag vaknade i morse mådde jag ändå rätt okej, lite öm i skallen bara. Så antagligen har jag ramlat och slagit i huvudet eller nåt liknade!
Man får väl bara hoppas att det slog rätt nånting i allafall! ;) haha!
Inte det bästa sättet att lära sej på, men fan... En del är trögfattade (läs Alexandra G) och jag ska härmed ta min kropp på lite mer allvar. Jag kräver såpass mycket utav den om dagen, så jag får va lite schysst och ge tillbaka det den vill ha och behöver..!

Jag har ju ändå bara en kropp, och den ska hålla läääänge! :)

Nu ska den i alla fall få det bästa den vet... MAAAAT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland skulle dygnet behöva ha fler timmar :(

Ta hand om dig!

2011-08-16 @ 12:39:45
Postat av: Alexandra

Tack söta du! :) Ska göra det framöver, du med! :)

Och ja verkligen, några timmar till varje dag hade underlättat mycket!

2011-08-16 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0