Morrn morrn!



Åh, snoozade för länge idag! Flög upp ur sängen och fick till min besvikelse se att det spöregnade ute.
Aha... Jag är inte direkt rädd för regn, funkar det med... MEN; Kör ju spotify med mobilen eftersom MP3´n fuckat upp, och mobilen är väl inte gjord för blöta promenader precis!
Så det var bara att dra fram spinningcykeln och börja trampa. Gick förvånansvärt "lätt", höll bra puls hela timmern igenom! Och jäklar vad det brände på framsida lår... He!
Tror det kan va bra för mej att cykla lite, kanske släpper lite mer på benen då?!
Hoppas hoppas! :)


Hade ett kanonpass med Anna igår! Bruden är så grym, inga konstigheter där inte...
Bara att köra, när de är stopp är de stopp! (Men inte fan att hon ger sej en sekund innan det!)
Hade varit skitkul om vi kunde få till pass oftare, och mera "fast" i kalendern! :)
Axlar/mage blev det... Och ja, jag känner det idag..!
Gillar gymmet oxå, så fräscht och så har dom skitsköna hantlar. :P



Nu ska jag bege mej mot jobbet, ikväll blir det att skynda därifrån efter stängning för att köra ett benpass!

Ha en fin dag alla! :)

(Malin, inlägg kommer! :) )








Kommentarer
Postat av: Therese

Snyggt, det händer grejer:-)

va kul att du ska t karlstad, då ses vi om jag lyckas få ledigt.

Man tror att bikinin inte passar, jag trodde inte heller att den skulle passa över rumpan...

Vill du att jag ska ta med den i helgen så du kan testa eller är du inte ute efter röd?

kram T

2011-08-11 @ 07:40:38
URL: http://theresethorin.blogg.se/
Postat av: emelie hyrkäs

Ser skitbra ut Alex! 16,5 vecka kvar nu!

rätt in i kaklet ;)



brun som tusan ser du me ut att vara, fiiint! :D

kraaaaaaaaaaaaaaam

2011-08-11 @ 09:26:11
Postat av: Jeanette

Du ser dritbra ut ! :-D .. Vil og være så brun -.-' !!

2011-08-11 @ 13:53:18
Postat av: Alexandra

Therese; Är lite osäker... planerar att ha den röda hårfärgen som jag har nu, så det kan nog skära sej i färgerna..?!?!

Emelie; Vi kör igenom kaklet! ;) Ge järnet! :)

Jeanette; Tack! :) Men jag lovar, är inte alls så brun... måste stått i bra ljus eller nåt på just de här kortet! ;)

2011-08-11 @ 23:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0