När det väl gäller



Då kommer du inse vad saker och ting betyder, på riktigt.


Idag har jag inte haft nån jättekul dag, riktig formsvacka kan man kalla det.
-Nej, psykbryt passar nog bättre...!
Tillät mej själv att för en sekund segla iväg i massa spekulationer, vilket ledde till att stressen, paniken och formnojjan blev ett faktum. Och formnojjan sitter fortfarande i. U bet.
Vissa dagar känner jag att "okej, det funkar",medans under såna dagar som idag så förstår jag inte riktigt hur jag tänkt att jag ska kunna platsa där uppe på scen med alla rippade, snygga muskulösa tjejer.

Men en sak är då säker, när jag för en sekund tänker tanken att "slutar min resa här?" då kommer det en jäkla massa känslor, och den starkaste känslan är att JAG VILL, JAG VILL...!
Skulle jag få höra att "-Nej det går inte Alex" i detta läget, då tror jag inte att jag skulle ge upp.
Jo, jag skulle nog ge upp allt annat för att få ta mej hela vägen. Herreugud, det betyder så mycket för mej det här. Jag inser det när det liksom brinner runt knuten.


Och hur jag än vrider och vänder på det;
Så måste ju ändå JAG ha lite tro på det här. För om inte jag har det, vem ska ha det då?!





För att säga nåt positivt om den här dagen, så har jag i alla fall haft ett riktigt bra rygg-pass! :)
Kopplade bort hjärnan ett tag, och då brukar allt gå lättare för min del! ;)
Efter att ha kört igenom ryggen blev det några extra axelövningar med fokus på baksida,
och slutligen intervaller! :) Hade fel skor med idag, så det fick bli på crossen...
Men det gick det med! (Har stenkoll på mej själv genom pulsklockan, så inge fusk där inte!)



Kommentarer
Postat av: Evelina

Du kommer att fixa detta! Hade varit så roligt att åkt och hejat på dig. Vi kanske tar en tur till Challa på lite shopping framöver, har ju aldrig varit där skräll så det är väl på tiden :) då kanske vi syns!

2011-08-30 @ 13:22:40
Postat av: Alexandra

Jaaa! Det hade varit superkul! (och du har ju verkligen missat nåt som inte varit här, haha!) Ta m träningsbagen så kan vi ta ett gympass oxå! :)

2011-08-30 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0