Oh no...


Blev rygg med Peter igår, och jag tog i så jag spräckte ett blodkärl i ögat! :/
Inte bra... och absolut inte fint! Uhu..!
Körde en liten snabb formcheck, och jag kan inte påstå att det kändes otroligt fantastiskt.
Mer som en fet spark i röven! ;) -Nästa gång ska det gå bättre! :)
Gick bättre för Peter däremot, han kommer va jättebra i december! :D


Kvällen igår spenderades hos Catrin, plump!
Jag lyckades få fetstryk den här gången oxå..! Skyller på att jag va trött o sliten... Haha!
Blev lite sent (i min värld) och jag somnade nog inte förrens 2 inatt?!
(Hann faktiskt med att ringa frk Hyrkäs för uppdatering runt 24-snåret oxå..)
I kväll är det tidig kväll som gäller, bannemej!
Även om det var väldigt värt det igår, hade otroligt skoj o skrattade så jag hade kramp i magen! :)


Idag blir det en sväng till Arvika o Outlet för ett pass med Super-Anna! -Yeay!
Och jag vet redan nu, att min kropp kommer va total slut i kväll... Och ha väldig träningsvärk i morrn...
Inte lätt att vara mej alla gånger ska ni veta! :)



MEN; FAN VAD JAG GILLAR ATT NI KOMMENTERAR..! SKITKUL! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0