Så glad jag blir..! :D



Har länge sagt att en dag ska jag göra ett album på Facebook med bilder inför och under
tävlingssatsningen jag gör mot Lucia Pokalen. Man lever ju bara 1 gång liksom...
Men jag är ju så satans feg! Haha!
Samtidigt känner jag att; Vafasen, jag står ju SÅ helhjärtat för det jag gör, och är i grund och botten väldigt stolt över både mej själv och alla andra som vågar göra det dom vill och som satsar för att nå dit dom drömmer om!

Så idag när Hyrkäs (som looking DAMN GOOOD btw) hade fyllt på sitt album så gjorde jag slag i saken!

Och jösses, jag har fått så himla mycket fina kommentarer och "gilla" tryckningar!
Sen har det kommit en rad mejl och tillochmed lite sms har ramlat in under kvällen! :)
Det gör mej så satans glad, ni anar inte..!

Jag är supertaggad och motiverad att jobba på ännu hårdare nu, tack vare allt pepp!
För det ska sägas, att det är en väldigt lång väg kvar... Kan inte säga det nog ofta känner jag..!
Men jag kommer fixa det, det kommer jag! :D







Sen finns det en som alltid lyckas peppa mej att orka lite extra...
Hon får mej tillochmed på bra humör när jag är hungrig, det är bra gjort! ;)
-Min "2:e coach!" Therés Dahl... Vad gjorde jag utan DEJ? Kärlek!





Och såklart min "1:e Coach!" Som sköter mitt kostupplägg, träning, cardio osv.
Känns väldigt tryggt att ha Johannes! Han vet vad han gör,bra tur! -För det vet sjutton inte jag alla dagar!
Litar på honom till 120%!
:)



Idag går jag o lägger mej med väldigt många lyckliga känslor inombords!
Jag är sååå glad för att jag inte fått ett enda elakt påhopp, alldeles exalterad över alla fina ord och oerhört tacksam för ALLA som står bakom mej i det här! Ni är guld värda allihop...
Är lyckligt lottad och känner mej nästan lite bortskämd nu!
För att dämpa den känslan lovar jag att köra några extra minuters cardio i morrn. ;)
Man får inte bli för bortskämd o bekväm, ikke!
Och cardio tar ner en på jorden.... Det ska jag lova er!


Natta! ♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

<3

2011-08-28 @ 20:13:53
URL: http://sessapudding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0