Ska jag våga tro



Att det släpper nu?! Tycker det ser bättre ut på benen...
Men det kan vara inbillning, och så lyckas man ju aldrig stå i exakt samma ljus varenda gång man knipsar ett kort! :(
Så här såg det i alla fall ut efter cardion i morse...




Körde ben i onsdags, och då blev det som planerat massa högreps.
Tror aldrig jag varit så nära att grina under ett pass!
Haha! Det är så äckligt jobbigt, och gör så satans ont! Men ja... Det är väl den känslan som är lite utav charmen med träningen?! Kan vara bra för psyket det här oxå, för även om jag körde väldigt lätta vikter, fick jag pressa mej mer än vid dom tunga passen. Utveckling sitter väl i att kunna tänja och flytta på sina gränser...?!

Igår blev det ett snabbt bröst pass, sen plump-firande utav Sofia som blivit gammal hon med nu!
Välkommen till 25 års ligan... ;) Nope, det är inte kul... Men bara att gilla läget vännen! ♥

Passet gick väl sisädär helt ok... Men, bröstpass ska nog i grund och botten köras tillsammans med Marion tror jag. Haha, blir aldrig helt det samma när jag kör själv! ;) Så du kan ju ta och komma hem nu, du och din mega solbränna! :)


Idag står baksida ben, rumpa och lite extra baksida axlar på schemat tror jag?! Och mage... Off course!


Resten av dagen får väl gå åt till att handla, fixa mat, tvätta och packa... Åker som det ser ut just nu till K-stad redan i kväll! :)
Sm i Athletic i morrn ju! Ska bli så jädrans skoj! :) :)

Kanske hinner uppdatera inna jag sticker!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det börjar komma konurer på benen:-)

Bra kämpat!

Det är så spännande att se vad som kommer fram!!!

Det blir inget sm för mig idag, hoppas ni får en toppendag!

2011-08-13 @ 09:22:45
URL: http://theresethorin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja, lite lite kommer det fram! :D Gött!

"Tur i oturen" att det inte blev ngt SM kanske, biljetterna va helt slut när vi kom dit, tog oss in först några timmar senare...

2011-08-14 @ 19:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0