SM i Karlstad...



Efter morgonpromenad runt Kronoparken bar det mot Gustav Fröding Hotell och Sm i Athletic Fitness.
Kommer fram, och biljetterna är slut. SLUT!
Helt sjukt! Världens kö till biljettköpet, så himla mycket folk!
Det var många som gav och vände när do såg den långa kön... VI var lite envisare och lyckades till slut få tag i biljetter. (Eller vi, Henrik var det väl egentligen)
Tävlingarna var helt ok, men tyckte hela scenen och publikplatsen var alldeles för liten! Synd..! :/

Nu kämpade ju alla deltagare på tappert ändå, jag tycker överlag det var många som var bra! :)
Man blir själv lite extra taggad och motiverad när man ser dessa rippade, pepparkaks bruna människor stå och posera! Som JAG längtar nu..!


Dahl o C fixade minsann biljetter... I tid! Duktiga! :)







Starten på hinderbanan, som va sjuuuuk lång! Skulle aldrig i helvete orka! Beundrar dom som utsätter sej för det! ;)
(notera även det lilla paraplyet som "Axon" fixade fram till speakern...)


Lördag kväll, cardio runda igen... Sen påfyll i form av sallad! Göttans! :)
Söndag blev det morgonpromenad och sen en tur till BTB gym, där mina triceps/biceps slets ut totalt!
Träningsvärken sitter i, idag tillochmed! Saatan...
Men no Pain no Gain... Finns väl en anledning till att Herr Lindh ser ut som han gör! -He!
Och lycka till nu mannen, sno hem det där Norska Mästerskapet! U can do it!





Slutligen; mitt öga ser mkt bättre ut nu! Tack, tack tack för det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0