Tropisk hetta


På fredag kommer hösten sa mamma förut.
Passar mej helt okej! ;)
Älskar sol, värme och det fina vädret...
Men just nu känns det som det räcker med den här hettan!
Jaa, det är hemskt att säga så, vet! Men det är varmt här hemma.. fläkten går för fullt! På jobbet är det skitvarmt och på gymmet... Ja den värmen har jag väl klagat på förr?! NÅN gång bara! ;)
Jag blir så inåt skogen seg när det är varmt, och jag hatar känslan när man känner sej slö i huvudet och kroppen känns 45kg tyngre än vad den faktiskt är!

Sen så ser jag fram emot hösten big time! :)
Massa, massa roliga saker som väntar!
Först ut är Athletic Fitness SM i K-stad nästa helg! Hojta till om nån vill med! :)


Igår efter jobbet körde jag axlar, gick... sådär. :(
Fick lite känningar i höger axeln efter att jag kört hantelpressarna. Tur att jag fick hjälp på sista repsen,
för orken bara tvärdog! Får nog inse att jag får trappa ner lite på vikterna nu.
Kan inte ta risken att dra mej skador...!


Och idag for jag till Norge och körde ett pass med Snygg Marion! :)
Efter en hel dag i solen och säkerligen för lite vätska... Så gick det inte sååå fy skam!
Det kan alltid gå bättre, såklart! Men efter förutsättningarna tyckte jag att vi gjorde det bra! :D
Bröst/biceps stod på schemat och jag vet inte om Marion fått solsting idag, för hon lassade liksom fram våra "tyngsta" vikter på en gång! Inge jobba sej uppåt här inte, på´t bara!
Så jag kommer nog känna att jag lever i morrn...!




18,5 veckor kvar.
Shiiiit.
Även om det går pytte pytte framåt varje dag,
känns dom veckorna som väldigt kort tid...
JOBBA JOBBA!




Färsk dagsform. 18,5 veckor kvar alltså.
BRINN FETT, SNÄLLA BRIIINN!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla bra!! .D

2011-08-03 @ 23:17:58
Postat av: Anonym

Du ser alldeles grym ut! :)

2011-08-04 @ 12:03:19
Postat av: Alexandra

Inte grym än, men det kommer förhoppningsvis! :D

2011-08-04 @ 23:47:29
Postat av: Anonym

Fantastiskt! Vad duktig du är!

2011-08-05 @ 11:33:41
Postat av: Jeanette

Jag har tappat peppen totalt, men när jag ser DET HÄR så blir jag astaggad!!! Grym du är tjejen!

2011-08-09 @ 19:11:43
URL: http://wsamurai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0