Underbara


Mamma o pappa! :)

Igår när jag kom hem från jobb o gym hade dom varit här och fixat...
Skruvat upp gardinstång, strykt gardiner och hängt upp! Så gulliga!
Sen vaknade jag skit tidigt i morse låg o tittade i taket och upptäckte att dom fixat mer än vad jag först sett igår.
Lampa i sovrummet och i garderoben! (O brandvarnare, dom måste sett mina svarta potatisar häromdan! :P)
Tur att man har såna snälla föräldrar när man själv aldrig får tid över eller tummen ur!
(Fan, jag kommer väl aldrig bli vuxen... Känner mej som värsta bortskämda skitungen...!)



Fixa mat, städa (skäms över hur här såg ut när dom va här o fixade igår!!!) sen blire en sväng till Norge o träna!
Vad det blir har jag inte bestämt än, borde köra ben... Men utan hackliften vete fan alltså.
Peter skulle köra poseringsträning oxå, borde jag med göra!
Även om jag nu Bara ska "Vrida o vända på mej lite". Hmmpf! ;)








Anyway, måndag v 32... Mindre än 18 veckor kvar!
-Happyface! :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0