Usch o fy...



Jag sitter här med massa fjärilar i magen! Är så sjukt spänd och nervös inför vägningen i morrn bitti! :/
Vet inte hur det kommer gå riktigt... Har varit så jäkla konstig vecka.
Känt mej ovanligt seg, trött och hungrig. Och är man hungrig känns det automatiskt som om man lagt på sej eller står stilla... Promise!
Faaast, innerst inne vet jag ju att jag gjort i princip allt jag kunnat (Man kan ALLTID vara bättre!) och jag får faktistk knäppt ett par jeans som jag inte lyckades knäppa förra helgen.
Men ändå, åh det är fan nervigt sånt här! haha!

Jag vill så mycket! Vill vill vill att detta ska bli bra, och helst igår då såklart..!
Så funkar det ju dock inte. Små jobbiga pyttesteg. Fast rätt roliga ändå. :)

Som ni märker är jag rätt trött oxå. Shit vilken lååång fredag det varit idag...

Har haft gymvila, åkte bara ner och körde mina intervaller efter jobbet. :)
Skönt att vara hemma i någorlunda tid, blir att stå upp en timme tidigare i morrn då vi öppnar tidigare på lördagar. Och som det ser ut nu blir det cykel för hela slanten i morrn bitti, riktigt höstregn ute.


Näääej, eftersom jag är så jävla party-queen ska jag nog ta kväll nu... ;)





Vi är i alla fall lika party jag o Hiro.. Han ligger redan i sin korg o snarkar!
Fina fina hunden min! ♥





Håll tummarna för att det går bra i morrn på vågen!
Om det gör det kanske jag får äta extra sallad för Coach!?! :)


Kommentarer
Postat av: bonnmora;)

du ä bäst på detta, så vågen kommer visa supermöe minus;)!! Å varför ska man va partypingla för..när man kan bränna fett eller mjölka kor:p?? Kämpa på bruden! Kramkram:)

2011-08-20 @ 08:07:06
Postat av: Alexandra

ELLER ta 160kg i mark?! Du är insane woman! Bäst med! Pöss påräj!

2011-08-20 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0