Målet...



Jag är nu ca 15 och en halv vecka ifrån mitt mål, och min största dröm här i livet.
Den 3:e December i Göteborg går Lucia Pokalen Bodyfitness av stapeln.
Jag SKA upp på den där scenen, no matter what!

Såna dagar som idag, när jag känner mej lite låg och sliten... Då måste jag plocka fram bilden av mej själv där på scenen. För den finns inne i mitt huvud, alldeles glasklar ska ni veta!

På låga dagar hjälper det oxå att ta dej till gymmet! Formen är inte på långa vägar där den ska, men jag får en liten kick varje gång jag ser att det går framåt.
Idag upptäckte jag en alldeles ny liten ådra, varmt välkommen ska du vara! ;) (även om du va lite klen..!)
Vet att dom flesta tycker ådror är äckligt som fan, i allafall på tjejer.... men inte jag! Jag är nog lite åder-kåt! ;)(Som din granne, Anna! haha!)

Nog flummat om det.


Blev att jag körde själv idag, bröst, biceps och mage.
Idag satt det! Tillochmed biceps va lite kul att köra... Det brukar jag inte tycka! (på den punkten skiljer jag mej i alla fall från grabbarna..! :p)
Avslutade med intervaller på löpbandet, som jag börjat med denna veckan.
Ska göra 3 intervall pass, två gjorda så ett återstår alltså.
Tycker jag varit grymt duktig, jag trodde inte ens jag skulle orka springa 25 min i sträck!
-Men såklart jag gjorde, eftersom jag gav mej fan på det.
Och fy tusan vad jag pressade mej på dom sista spurterna, pulsen låg på 192 som mest!
Så högt har den inte legat sen jag körde massor massor med spinning för mer än över 2 år sen...
Haha, min kropp är nog i chock resten av kvällen...


Och medans jag skrivit lite trams här har klockan blivit såpass mycket att jag kan äta kvällsmat! :D
Bästa bästa sen... middagen för 2 timmar sen! ;)





(tror bilden är i alla fall 2 veckor gammal...)

Så lång väg kvar... Dock inte så länge kvar! Gasen i botten it is!



Kommentarer
Postat av: Emelie hyrkäs

Du är grym! Alltid så JÄVLA snygg på bild Me!!! Kommer gå skitbra detta, Goooooo Alex! Jag tror på dej fy va roligt vi kommer ha!

2011-08-18 @ 05:35:24
Postat av: Alexandra

Åh Emelie....! :D

Tror på dej med, massa massa! :)

2011-08-18 @ 15:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0