-I mååål!



Jaa, då har det gått ännu en vecka..! :)

En bra men för mej rätt turbulent vecka, minst sagt.
Vet inte om någon reagerat på att min kost ändrats ganska drastiskt på senaste?
Detta beror på att jag i onsdags fick ny coach..!
Jag har ju sån fantastisk tur att jag har fått Body Power som tävlingsteam,
och man kan väl säga att det genom det samarbetet föll sej rätt naturligt att det blev lite ändringar.

Tänkte skriva lite mer om kosten och upplägget längre fram,
när jag själv kommit in lite mer i matchen... ;)
(Just nu springer jag mest runt med kost schemat i näven och läser innantill så fort det vankas mat!)
I vilket fall, så känns det som om det här kommer bli jättebra och jag ser verkligen fram emot alla veckorna som nu ligger framför mej!

Nog om det, -för nu!
Gjorde veckans sista gympass förut, blev framsida ben.
Brukar köra det passet mitt i veckan,
men den här veckan slängde jag i princip om alla pass för att få lite variation.
Och jösses vad det sveed ordentligt i knäböjen idag, sträckte gött på baksidan när jag körde riktigt djupa böj!
Jaa, jag ser sååå framemot morgonpromenaden i morgon. ;)
Men innan cardion ska jag fasen ha lite sovmorgon!
Tror inte jag snittat på mer än 6timmars sömn per natt den här veckan. 
Lite för lite för att jag ska orka max! (inbillar jah mej...)


Tack så hemskt mycket för all support och uppmuntran den här veckan!
Kan inte sägas nog, det gör mej så otroligt glad och varm i hjärtat! :)
Det får mer att orka lite mer, och vilja bli ännu lite bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0