Är huvudet dumt...



(Som på moi)

-Får kroppen lida!
Körde ju rygg igår, och för att va mej blev det ett rätt mastigt pass.
Kände av det tydligt idag när jag började köra knäböj.
Hoppsan, något öm i ländryggen kanske?! Ja, det blev inga monstervikter i böjen idag alltså.
Kände att jag inte var nog stabil, utan började tippa mer och mer fram och fick ondare och ondare i ryggen efter varje reps.
Så mer än 70 vågade jag mej inte på idag, har ju tänkt mej att ryggen ska hålla ett tag..!
Meen, då fick jag ju lägga på lite mer i hackliften och benpressen i stället!
Och icke att förglömma; bensparken!
Sen blev det i vanlig ordning lite vader, och så upp på crossen.

Knäppte lite ego-pics innan passet, hade aldrig orkar efteråt..!
Tror jag satt i omklädningsrummet 10 minuter innan jag orkade lyfta arslet och lunka mot bilen! Haha!








Superallvarlig och mycket fokuserad...
Den är fan inte bara bara att ta kort alltså!

-JA jag vet att det inte är kamerans fel!
En del gör sej bara inte så bra på bild som andra! Thats life! ;) 



Och varför varför har jag blivit så jäkla svullen i ansiktet?! Tycker inte det är riktigt rättvist...
För min del kunde nån annan fått vara det i stället för mej?!


Kommentarer
Postat av: Magnus E

Hej!Grymt jobbat Alexandra =)..Ser mycket bra ut..Lycka till framöver med all träning =)..Kram

2011-02-22 @ 20:52:31
Postat av: Jeanette

Åhfyfan vad nice form du! Får ångest om jag ska träna med dej ;P. Kram

2011-02-22 @ 21:02:37
URL: http://wsamurai.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh tack tack Magnus! :) Eller kallas du fortförande för stekarn?! ;) kram!

2011-02-22 @ 21:23:23
Postat av: Alexandra

Jeanette, jag tror jag har mest ångest, för nu tror ju du att jag är i bra form!?! haha! kram

2011-02-22 @ 21:25:09
Postat av: emelie

grymt bruden!!!! du e sååååå bra! kämpa på inte så lång tid kvar! stor byggkram!

2011-02-22 @ 23:05:57
URL: http://metrobloggen.se/ hyrkas
Postat av: Magnus E

Vad då kallas fortfarande för stekarn??Nu hänger ja inte mä =)..Kram

2011-03-22 @ 20:21:47
Postat av: Alexandra

Haha, nej du minns kanske inte det... Du skrev nåt sånt i ett fylle-sms i somras! ;) kram!

2011-03-23 @ 22:52:52
Postat av: Magnus E

Jaså!!Oj da, nej detta minns ja inte!!Vad skrev ja för nåt dumt då??Kram

2011-03-24 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0