C-vitamin!

I mängder! -Blirt!
Jösses, jag tror jag vet varför jag var lite "låg" igår?!
Vaknade inatt runt 02.00, helt dyngsvett och ap-dålig!
Hostade som ett as, och näsan var full i snor. (Ja, skitfräsch brud, I know!)

Meen, jag kände mej lite bättre i morse.
Så länge man inte är dunder-dunder (på gränsen till döende) förkyld så tror i alla fall JAG att frisk luft och att röra på sej är en bra medicin. Så jag bunkrade på mej kläder och gav mej ut på en tur i solen.
Hade (tydligen) vräkt ner snö inatt oxå, så det var ju bara att pulsa på det..!
Fast jag pulsade ganska lugnt faktiskt, hade bra koll på pulsklockan så jag inte kom i alltför hög puls nu när jag inte är 100%.

Underbara frukosten, äggröra och protein-pudding ligger i magen nu, och jag tror att jag ska ta en liten powernap innan det är dags för lunch och gym. Sov ju ingen törnrosa-sömn inatt.
Det gäller att samla krafter inför gymmet nu..!
...Och för att inte bli sjuk på riktigt! Fy tusan, det har jag verkligen varken tid, lust eller råd med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0