Det rullar på...



Och fort gåré! Vart tar alla dagarna vägen? Det är ju redan FREDAG i morgon!
Ingen vanlig fredag heller, tror det blir en suuuper fredag! :)
LÖN..! Har plockat ihop en handlarkorg med grejer på jobbet, som jag ska gå in och köpa det första jag gör i morgon! :)
Ny PWO, Omega 3, glutamin, fatburner osv! Skulle haft ett par nya handskar oxå.
Bra deal egentligen? Lön från jobbet, som man sen spenderar... på jobbet?!

Fast... jag får la betala mina räkningar oxå. Spara lite har jag lovar mej själv med...! (Lycka till!)

Sen har jag en träningsdejt inbokad imorgon! :) Kom upp en jätte trevlig tjej på jobbet under lördagen, så i morgon drar jag till Arvika och testar Outlet Gym med Jeanette! Ska bli jättekul! :)



Måste säga att dieten har gått jätte bra den här veckan! No cravings at all!
Meen! Det här med kasein-fluffandet... Det börjar stiga mej åt huvudet nu.
Det är i stort sett det enda jag tänker på! Och på jobbet idag berättade Jonas om ett nytt proteinpulvet han håller på och testar fram.. Och jag har fan inte kunnat släppa det där än! Åhh... Rawlab smak.. som fluff! HEAVEN!
Gick hem på 4 minuter (gymvila idag btw) och började fluffa det första jag gjorde.
GUUD. Det har tillochmed gått så långt att jag planerat äta fluff med frukt på ätar-halvtimmen om jag får en sån på lördag.
Och igår kväll fluffade jag vanilj kasein tillsammans med lite choklad/blåbär whey från WNT.
M-M-mmmm!
Har även kommit på en annan (säkert äcklig för er) sak man kan göra till frukost!
Vanilj kasein som fluffas och sen vispas ihop med 2 hela ägg. Släng ner i stekpannan och stek till en röra.
Smakar lite smålikt ostkaka! :) Och jag älskaaaar ju ostkaka! Skitgott!






Ser väl inte så ut men... Skenet bedrar! ;)



Va hemma från gymmet runt 11 igår kväll, och i morse fick det bli spinningcykeln i en timme. -20 ute. Suck!
Börjar kännas i benen att cardion ökats på. Men då har jag kommit på nåt käckt jag tänker på.
"Njut du Alex. Om nån vecka kommer du tänka tillbaka, och undra hur fasen du kunde tycka att dom där cardio passen va jobbiga?! Det här är nog typ som lugnet före stormen!"
Då känns det mycket bättre på en gång. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0