...!



Fy fasen vad jag har SKRATTAT idag..!


Underbara människor, ni gör ju den här dieten till en dans på rosor..!
Det tar bort huvudvärk, träningsvärk, prestationsångesten... Allt!

Och som pricken över I:et denna fredag, har jag hittat en ny kärlek.
Jag släpper den aldrig, aldrig aldrig!


Den här i choklad... Som blir fluff... Gahh! 
Om jag får äta det dagligen under dieten, då ska jag inte ens tänka tanken på att klaga!


I morgon kommer jag nog hem lite tidigare (?) än idag, då kan jag tillochmed uppdatera om hur träningen gått den här veckan! För jag har väl mest skrivit om mat?!





Kommentarer
Postat av: Albin

Fairings smakar dock inget vidare jmf med BS nya Casein 100%milk, enligt mina smaklökar dvs. :)

2011-02-05 @ 12:52:52
URL: http://www.metrobloggen.se/albingymmar
Postat av: Alexandra

I såna fall måste jag verkligen testa den! Har sett att du provat det mesta, och smaklökarna verkar det inte vara något fel på..! :) Tack för tipset! :)

2011-02-05 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0