Formcheck v 7


Yes, formcheck i Lördags.
Jag känner att den här "nya dieten" börjar funka bättre o bättre.
Trodde jag skulle ha mycket mindre ork än jag har, men jag måste ju säga att förra veckan var nog den bästa veckan jag haft på diet hittills.
Jag gjorde ökningar eller PB´n på varje pass! Och jag jobbade ojämn vecka,
vilket innebär 5 dagar med jobb 10-20.
Ja det i sej är ju varken jobbigt eller ovanligt, men jag har haft svårt att få till bra pass dom veckorna förut.
Vissa dagar har det funkat, andra absolut inte! Men som sagt, förra veckan fick jag till en bra träningsplanering och det funkade finfint att träna sent så många kvällar! :)

Sen hade jag droppat 0,4kg.

Formen kan ju som alltid bli bättre. Ibland är magen platt, ibland står den rätt ut.
Inbillning eller inte...?!


Nu på lördag är jag ledig, så då ska jag leta rätt på en fotograf!
Formbilderna måste på plats nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0