Freddán!



Måste snart "packa ihop mej" och åka mot stan! Träning där idag ju! :)
Ska bli riktigt, riktigt kul!

Har shoppat loss på jobbet oxå. Huja! Tur att det är VÄL SPENDERADE pengar!
Ska testa ny PWO nu, från RAWLAB. Dock får den vänta tills i morgon tror jag.
Kan behöva nåt att se fram emot på lördagen liksom.
Ifall jag inte skulle få äta en endaste liten godis.
U never know!

 


Annars har jag mockat skit idag! Hey, fan vad skillsen satt i!
Skulle ju kunna tro att jag fortfarande va hästtjej?!
Men, nej. Kände att jag är rätt över den tiden faktiskt.
Men jag ställer ju såklart upp på syster fler gånger framöver ändå! :)

Sen såg jag i morse att, fan... va långt hår jag fått?! :)





Nu blire Outlet gym...
GILLA GILLA..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0